Slápst

Iekšdedzes dzinēji
Post Reply
chuvzis
Jauniņais
Posts: 12
Joined: 10 Aug 2011, 16:22

Slápst

Post by chuvzis » 10 Aug 2011, 16:58

Sveiki velos pajautát padomu, man ir nitro Rc truck 1/10 AR 3.00CC MOTORU un ir tada probléma.nevaru noregulet karbúzi, pielaizot un noregulejot uz normáliem apgriezieniem ta lai neiet uz prieksu bet ir tugshgaita kad nolieku uz zemi drusku padarbojas un noslápst vai uzreiz noslapst, bet ja nenoslápst tad nedaudz pieskaroties gazei noslapst, bet kad uzlieku lielakus apgriezienus noliekot uz zemi iet pats uz priekshu,un pec paris rinikiem noslápst var kadu padoma kapec ta notiek un ka to novérst!
ATVAINOJOS KA BEZ GARUMZÍMÉM!

chuvzis
Jauniņais
Posts: 12
Joined: 10 Aug 2011, 16:22

Re: Slápst

Post by chuvzis » 10 Aug 2011, 18:18

Nu kads palidzes ludzu?
Modelis sads!
http://www.racedynamics.co.uk/store/m17 ... _info.html

User avatar
Uga
Profesors
Posts: 2887
Joined: 14 Sep 2006, 15:00

Re: Slápst

Post by Uga » 10 Aug 2011, 19:03

Noņem motoru no mašīnas un pārbaudi sajūgu, zobratam vajadzētu brīvi griezties un nevajadzētu būt lielām garenvirziena luftēm. Varētu būt vai nu atspere pārplīsusi vai gultnis izbeidzies.
-=Associated RC8B3.1e=- -=Nosram 2000kV=-
-=Xray XB4=- -=CS Electronics 5.5T=-
-=Associated B6.1=- -=CS Electronics 6.5T=-
-=Awesomatix A800X=- -=LRP X12 13.5T=-

chuvzis
Jauniņais
Posts: 12
Joined: 10 Aug 2011, 16:22

Re: Slápst

Post by chuvzis » 10 Aug 2011, 19:10

Noņem motoru no mašīnas un pārbaudi sajūgu, zobratam vajadzētu brīvi griezties un nevajadzētu būt lielām garenvirziena luftēm. Varētu būt vai nu atspere pārplīsusi vai gultnis izbeidzies.

sajuga zobrats griezas ideali un atspele ari kartiba nau ne vainas biju izjaucis apskatijis jau!

Post Reply