Motors rb c6

Iekšdedzes dzinēji
Post Reply
User avatar
Ainar
Speciālists
Posts: 150
Joined: 06 Apr 2008, 11:32
Location: Riga

Motors rb c6

Post by Ainar » 01 Sep 2015, 18:36

Labdien.
Pasakiet lūdzu kapēc motors nestrādā uz maziem apgriezieniem?
līdz 8 min sildu motoru aptuveni līdz 100 grādiem.
https://youtu.be/a_HWQ80Nr4s
Akselerātors ir pilnīgi aizvērts, bet apgriezieni lec līdz maksimālajam.
Nedaudz paspēlējos ar pie akselerātora ar skrūvi un beidza vispār pielekt.
Mugen 6

User avatar
UldisK
Profesors
Posts: 6360
Joined: 08 Jan 2012, 14:46
Location: Kuldīga

Re: Motors rb c6

Post by UldisK » 01 Sep 2015, 19:59

nezinu kas konkrēti šijā gadījumā , bet varu minēt iemeslus kad motors nestrādā uz maziem apgriezieniem. Neatbilstošas temperatūras svece, nav hermētiska degvielas padeves sistēma (lūzums kādā trubiņā) līdz ar to nav pietiekošs spiediens bākā. Slodze par lielu, (video izklausās ka motors strādā kaut kādā slodzē), spararats par vieglu, kompresija par mazu, neatbilstošs degvielas maisījums.

User avatar
Ainar
Speciālists
Posts: 150
Joined: 06 Apr 2008, 11:32
Location: Riga

Re: Motors rb c6

Post by Ainar » 02 Sep 2015, 08:46

UldisK wrote:nezinu kas konkrēti šijā gadījumā , bet varu minēt iemeslus kad motors nestrādā uz maziem apgriezieniem. Neatbilstošas temperatūras svece, nav hermētiska degvielas padeves sistēma (lūzums kādā trubiņā) līdz ar to nav pietiekošs spiediens bākā. Slodze par lielu, (video izklausās ka motors strādā kaut kādā slodzē), spararats par vieglu, kompresija par mazu, neatbilstošs degvielas maisījums.
Žēl ka tik daudz var būt iemeslu. Būs jāpamēģina otru motoru. Cerams kaut viens no abiem strādās normāli.
Mugen 6

User avatar
AigarsG
Meistars
Posts: 243
Joined: 19 Apr 2013, 21:00
Location: Kuldīga

Re: Motors rb c6

Post by AigarsG » 02 Sep 2015, 09:45

Ainar wrote:Labdien.
Akselerātors ir pilnīgi aizvērts, bet apgriezieni lec līdz maksimālajam.
Nedaudz paspēlējos ar pie akselerātora ar skrūvi un beidza vispār pielekt.
Tieši ar kuru, tā kura ir pagriežama ar roku ir lielo apgriezienu regulācijai( tautā sauc par adatu), otra atrodas asī parasti tai galā kur pievieno regulācijas sviru. Uzbūve ir vienkāršajiem ir tāda ka konus ieiet cilindrā un ar to regulē degvielas daudzumu kurš nonāk motorā. šīm virsmām jābūt perfekti gludām, ja ir ieskrūvēta pa dziļu tad uz virsmām veidijas atskabargas kas arī neļauj vienmērīgi strādāt.

Post Reply