Radio vadāmo modeļu forums
  
It is currently 18 Nov 2018, 14:12

All times are UTC + 2 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vajag padomu par servo
PostPosted: 16 Jul 2010, 13:04 
Offline
Iesācējs

Joined: 04 May 2010, 13:34
Posts: 43
Nesen iegādājos Kyosho Calmato Sport 60. Viss ir skaisti un jauki.. tikai gribētu samazināt nosēšanās ātrumu.. :roll: Ir doma uztaisīt flapus, tobiš aileronus arī izmantot kā flapus. Negribu kļūdīties, bet laikam to pasākumu sauc par flaperoniem?
BET. Es to nevaru izdarīt kamēr aileronus darbina tikai viens serveris- Hitec HS-42588 (dual ball bearing). vai tas būtu pietiekami jaudīgi, ja šo serveri aizstātu ar 2 Multiplex MS-X3? Dati- zem teksta:
(4.8V:
27.8 oz-in (2.0 kg-cm)

4.8V:
0.13 sec/60°
Uztvērējam lietoju 6v 2000maH bateriju. Radio JR Propo X-3810 (8kanālu) Uztvērējs: 9ch JR NER-649S

Jau iepriekš paldies par padomu! :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2010, 13:22 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Kā tikko tu ko tādu izdarīsi ar Calmatu (izlaidīsi flapus) Nāksies pirkt jaunu..
Tā lidmašīna nav paredzēta tādiem trikiem, samazinot ātrumu ar flapu palīdzību tu zaudē spārna efektivitāti (Calmato profils nav domāts augstiem uzplūdes leņķiem), eleroni tev nebūs kā tādi, jo nolaisti viņi strādā ļoti neefektīvi, un augstumstūrei vajadzēs baigo gājienu, lai varētu stūrēt.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2010, 13:30 
Offline
Iesācējs

Joined: 04 May 2010, 13:34
Posts: 43
Tas nozīmē, ka visgudrāk ir atstāt visu kā ir?
Vēl man nepatīk, ka lidojot vertikāli, pēc dažām sekundēm noslāpst motors.. Bākas uzbūve neļauj lidot vertikāli vai degmaisījums par treknu/liesu?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2010, 16:12 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Jā, atstāj kā ir.
Motors noslāpst dēļ tā, ka vertikālē paliek liess, un pārkarst.
Bākai jābūt līdz ar Firewallu, un padeves trubai pēc iespējas īsākai, noregulē motoru uz zemes ar purnu gaisā- tad viss ies.
Stāv man tāds Calmato mājās :)
Svētdien iešu dīrāt nazī caur zāli :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jul 2010, 00:04 
Offline
Iesācējs

Joined: 04 May 2010, 13:34
Posts: 43
Jums jau tur LV viss kā pie cilvēkiem- plašas pļavas, līdzens, daudz lidlauku utt.. :D A man te, Norvēģijā nav kur lāga nosēsties starp akmeņiem, uz 3,5m plata ceļa vēl grūti notrāpīt... :oops: Tāpēc jau prasīju par flapiem.. :oops:
LIELAIS paldies par padomu! :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jul 2010, 18:52 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 18:24
Posts: 759
The Gardener wrote:
Man Eņģelim stāv divtakteris bez nekāda pumpja, jau 150+ lidojumu, neviena dedstika. Manuprāt figņa tas perrī, lieki izmesti 20 lati, par kuriem var nopirkt vel vienu kannu ar soļarku un atvilkt 2 dienas :)

"Deadstck" laiakm nebūs bieds ja cilvēks piregule motoru pie atmosfēras spiediena izmaiņām un taisa maisījumu nedaudz bagātāku par optimālo.

Var būt arī figņa ja to visu ievēro un visiem patīk regulēt motoru ik dienu un ik uznākušo paprāvāku mākoni, bet citēju tevi pašu citā sadaļā:
The Gardener wrote:
. . . degvielas pumpis, kas nozīmē ka motora atsauc evienmēr būs vienāda, un motors ar pumpi parasti ir arī ekonomisks. . .

Tak figņa vai ne figņa :) ?

Nedaudz izskaidrojot Androņa teikto par dzinēju ar pumpi - ekonomisks un vienāda atsauce, varu teikt, abiem apgalvojumiem ir vismaz divi iemesli.

Ekonomisks - pirmkārt ar pumpi nav apzināi jātaisa maisījums bagātāks par optimālo, jo lidojot uz augšu motoram degvielas padeve neaptrūksies ; otrkārt lidojot pat nedaudz uz leju motorā netiks "ielieta" liekā degviela, kas banāli tiks izpūsta atmosfērā.
Nedrīkst aizmirst arī to ka "optimāls maisījums" nodrošinās arī nedaudz vairāk jaudas ;).

Vienāda atsauce būs jo ar pumpi kā jau iepriekš minēts nemainās maisījums no modeļa vertikālā izvietojuma telpā un otrs iemesls ir tas ka nav jāpieregulē motors pie atmosfēras spiediena izmaiņām, pie vienāda maisījuma motors darbosies vienādi.

_________________
Image
http://rc.balticom.lv - Ievadkurss aviamodelismā


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Jul 2010, 19:30 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Pumpis kas piemēram ir iebūvēts Yamada motorā ir riktīgi labs, viņš ir gan ar regulātoru, gan spiediena padevi bākā.
Pumpja vai nepumpja motors, vienalga atkarībā no atmosfēras spiediena motors ir jāregulē (Tiesa tas parasti ir 1/8 apgrieziena robežās.) un to tu vari pārbaudīt dzīvē ;) Walbro nav jāregulē jo viņam ir metering valve, kas ar to nodarbojas..
Par to mākoni tā arī nesapratu :D Tu jūti gaisā, ka tev motors no 12000 nomet uz 11800? Es nē.. Kardināla starpība ir kad vienu dienu lido 0 grādos un otru +30, tad jā, pa jaunam motors jāpārregulē, bet parcik Latvijā tādu temperatūras svārstību nav- viss ir ok.
Par jaudu un regulāciju vertikālajam- a kāds normāls cilvēks piļī uz pilnu pa taisno līdz viņam norauj klani? Ja bāka modelī ir pareizi izvietota izmantošanai bez pumpja, tad starp ideālo maisījumu horizontā un vertikālē ir aptuveni 1/8- 1/4 adatas apgrieziena- tīri lai panāktu dūmiņu vertikālē.
Bet nu es jau neko daudz par motoriem nezinu :)
ADDED:
Perry imho ir izmesta nauda, kaut aŗī kādreiz pats tādu gribēju. Paskatoties uz paziņas rezultātiem ar pumpi un čakaronu, pēctam, bet noņemot vinu un gāžot visu dienu- tāda velme atkrita


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2010, 16:54 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 26 Oct 2007, 15:13
Posts: 907
Location: Riga, Jaunmarupe
Eu camon ... nedomaaju ka arii lidotaaji kasaas :lol: buus jau labi , cieniisim viens otru un turpiniet to visu PM .....tik tieshaam topiks bij par servaam !!!

_________________
Kyosho MP9TK2WC , TEAM ORION CODY KING edition
Futaba 3PKS


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2010, 17:03 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 18:24
Posts: 759
Par pumpi piebildot ir veikti daudz ilidojumi ar 1,7m Yaku pirms un pēc pumpja uzlikšanas, starpība jūtas kapitāli un patīkami tas ka motoru var regulēt banāli uzregulējot maisījumu iegūstot augstākos pieejamos apgriezienus un neatkāpjoties.

_________________
Image
http://rc.balticom.lv - Ievadkurss aviamodelismā


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Aug 2010, 17:15 
Offline
Profesors
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 18:24
Posts: 759
The Gardener wrote:
Perry imho ir izmesta nauda, kaut aŗī kādreiz pats tādu gribēju. Paskatoties uz paziņas rezultātiem ar pumpi un čakaronu, pēctam, bet noņemot vinu un gāžot visu dienu- tāda velme atkrita


Satiekoties aprunājos kas par problēmām bija. Vecīt man nav komentāru par to kā tas tika uzstādīts :D. Es neko nekomentēšu, bet dažkārt instrukcijas tomēr ir jālasa.
Un no pārsteidzībās šitāda diršanās sarīkota bija . . .

_________________
Image
http://rc.balticom.lv - Ievadkurss aviamodelismā


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 Aug 2010, 17:23 
Offline
Tas, kuru nedrīkst nolamāt
User avatar

Joined: 23 Jul 2006, 14:31
Posts: 3001
Location: Jelgava
Āmen.
Redzi pie kā noved svešas līkas rokas. Un tad vēl es nemāku regulēt sanāk :)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Portal by phpBB3 Portal © phpBB Türkiye